Nu är jag trött på det här!

Nu är det dags igen. Kriga med sjukvården för att få någon att bry sig!
Idag är det en vecka sen Wiggo blev sjuk, det började med hostan och feber. Hostar gör han än och febern gav med sig efter 4-5 dagar för att göra en dags uppehåll för att sen komma tillbaka natten till igår.
Han hostar tills han kräks 3-5 gånger/dag, har inte velat dricka och varit jätteslö. I tordags kväll var vi inne på akuten för då hade det gått så pass lång tid tyckte jag utan att han hade druckit. Det blev sent på kvällen när jag efter flera timmar fick åka därifrån med honom utan att ens en läkare hade tittat på honom. Då var han så trött/ledsen och medtagen att han bara grät och ju mer han gråter ju mer hostar han och tillslut kommer den lilla vätskan han fått i sig upp igen. 1177 har jag pratat med om det är 2 eller 3 gånger och dom säger att det bara är en vanlig virusinektion. Astmamedicinen hjälper inte, hostmedicinen hjälper inte, ögoninflammationen ger inte med sig och han sover halva dagarna :/
 
Han har varit sjuk mycket men det här tar priset! I alla år sedan Novalie var liten har jag fått kämpa för att dom ska få hjälp! När hon var som sämst i sitt gluten fick vi inte komma in för dom menade att hennes 3 veckor långa diareé var en magsjuka?? Ja ni förstår ju hur det varit.. Jag är så trött på att ingen orkar lyssna eller bry sig.
Är det nu en virusinfektion, fine! Då vet jag det! Men säg att det är en lunginflammation som bara har blivit ignorerad för att dom tycker man är en fjantig och överbeskyddande förälder?
Snart ringer vårdcentralen igen och idag ska vi fan in om jag så ska åka dit och sätta mig och sitta tills någon kollat honom!
 
För er gör jag allt <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Stå på dig!!!
Jävla skitsjukvård ni verkar ha 😡
Har de kollat kikhosta?
Hoppas ni får hjälp idag 💗
Kram!

2014-05-26 @ 13:42:45
URL: http://minatrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback