imorrn är det dags.

Då var snart tiden hos mamma över :( imorgon tar vi vårt pick och pack och styr skutan söderut igen..
Jag vet ju vad jag har att göra ikväll iaf, försöka samla ihop alla våra saker som ligger utspridda över hela huset!
Får se hur mycket vi glömmer denna gången, det brukar alltid vara något som gömmer sig nånstans som man missar..
Sen taggar vi fyra timmar med barnen i bilen imorgon ;) resan upp gick ju förvånansvärt bra så att det går så galant igen har jag inga större förhoppningar om!
Idag har jag, Fredrik och Novalie varit i Borlänge och nu blir det mat och sen kollektiv dusch av barnen innan plockandet..



Wiggo i kattluckan i förrgår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback