här var det dött som i graven

Ja det är inte massvis med aktivitet här precis :P vore ju synd att påstå..
Idag är jag hemma och vabbar med Wiggo som har en hosta utav dess like på nätterna och morgonen.

Vad har hänt sen sist då? Vi har flyttat om barnen så Novalie är den som fått eget rum, Wiggo är äggallergiker och jag har tydligen fel på ämnesomsättningen. Jag har även börjat sy lite på beställning om jag inte sagt det tidigare :)
Funderar på om jag ska göra om bloggdesignen så kanske lusten kommer tillbaka? Iof har jag inte mkt att berätta men det kan va kul att kunna se tillbaka.

Jag har även börjat jobba på timmar på stormtrivs, enbart för att jag tycker jag har det lite för snålt just nu :/ jag ser det som en tillfällig lösning.
Efter att ha gått bredvid måndag kväll så hade jag sen att göra både tisdag, onsdag, torsdag och fredag så tider får man ju!
Annars är min huvuduppgift här i livet att se till att barnen har hela och rena kläder, får mat på bordet och försöka hålla hemmet i någorlunda skick! Det är ingen liten uppgift vill jag lova! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback