I'm back!

Läser man fortfarande bloggar? Jag gör inte det längre och det hänger nog ihop med att man har Facebook och instagram nu för tiden.
Jag låg i sängen och lysande på fredagspodden innan och dom pratade om det här med blogg och att använda den för att minnas och blicka tillbaka. Jag undrar om det ens är värt att göra ett nytt försök?

Senaste tiden har varit lite strulig och jag har mått sådär, en smula gråtmild för att säga det på ett fint sätt. 
Läkaren föredrar orden som ångest och depression men gråtmild låter bättre!
Jag kan inte komma underfund med vad jag vill med mitt liv och min framtid, jag hoppas min psykolog kan hjälpa mig att komma på det..
Jag vill inte bo här jag bor, jag vill inte jobba med det jag gör och jag vill förändra mitt liv på något vis. Jag vill känna mig nöjd och lycklig. Just nu känns det inte som om något jag gör blir rätt eller bra, Wiggo är trotsig, Novalie är spydig, allt bara brakar ihop. Dator, surfplatta och bilen och inte har jag råd med nytt eller laga något utav det :(
Farbror doktorn gav mig tabletter som inte fungerar alls och som dessutom ballar ur min mage. I en månads tid har jag behövt gå på toaletten så fort jag ätit, jag har GLÖMT hur det känns att få trycka ut en bajskorv. Så jävlans trött på allt.. Tog upp det med läkaren men han menade att jag får välja vad som är värst, må dåligt eller bajsa. Jag föredrar inte något utav det faktiskt.

Julen var bra iaf!
En vecka innan jul åkte jag och barnen upp till Dalarna till mamma och Åke. Det var en härlig vecka! Skönt att få komma hemifrån och få lite miljöombyte och skönt att få träffa mamma <3 hemma bra men hos mamma bäst!
Dagen innan julafton åkte vi hem och den 24e firade vi först hos Fredriks pappa och sen hos hans mamma.
4 dagar kvar till nyår och har ingen aning om vad man ska hitta på. Mina barn är hos Tom eftersom dom var med mig förra året men Fredrik har Sixten varje nyår så man blir lite låst. Jag skulle för den sakens skull kunna hitta på något kul men man vill ju fira in det nya året med den man tycker om.. Det blir väl som vilken onsdagkväll som helst, titta på film och somna i soffan klockan 22.00.

Här får ni lite bilder från julen 2014

Hos mormor, spelar Uno Moo



Pusselkväll med världens bästa mamma



Novalie och morfar



Julafton!



Tomten kom med paket!


Säl-fie



Även Novalie hade varit en snäll tjej!



Målarböcker 


Juldagsmorgon, alla leker snällt med varandra (4 minuter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback