vilken kväll vill jag lova!

Igår var dagen vi skulle gå på grillfest hos Sofie och Björn. Vi har fixat med barnen för flera veckor sedan så vi skulle vara barnledigbarnledig och det är jag innerligt glad för! När vi kommer dit är inte Sofie där, ett litet runt bord med ljus och blommor står som ett litet altare i mitten och sen kommer det en man som ingen känner igen..
Partymusiken som strömmar ut ur högtalarna byts mot en vacker ballad och uppför trappan kommer dom, Sofie iklädd brudklänning! :')
Får rysningar bara jag skriver om det för det var så himla fint!
Jag kan lova er att det är garanterat den bästa grillfest jag någonsin varit på och det var verkligen en ära att få vara med :) Lycka till nu i framtiden!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback