Farbror doktorn

Jaha, idag fick jag tummen ur röven och ringa vårdcentralen om min mage. I flera månader har den varit knepig och gjort ont :( jag var ju dit för ett tag sen och det togs blodprov för gluten och läkaren pratade om gallsten. Jag tyckte det lugnade sig en aning så jag tyckte inte det behövdes följas upp, men sen kom det tillbaka igen..
Det första sköterskan sa när jag berättade hur det hade känts var att det låter som gallan. Jo man tackar! Kunde hon inte sagt typ förstoppning eller nått? Imorgon 10.30 ska jag dit och träffa doktor Peter och se vad han säger, vore ju himla trevligt att slippa dessa komaliknande stunder varenda kväll!



mina ögonstenar är hos mig igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback