May. 31, 2013

Nu har det snart gått 3 veckor sen vi separerade och för varje dag som går känner jag att det är rätt beslut. Novalie tog det bra och tycker att det ska bli spännande att flytta, tror dock att hon inte riktigt förstår innebörden av vad son ska hända..
Jag har även märkt att folk har reagerat på att jag är ute "hela tiden", och det säger jag inte emot för det har varit en del nu sista tiden. Det är mitt sätt att bearbeta alltihop, genom att umgås med vänner. Och nej, jag super mig inte redlös och däckar i en buske! Vi har varit på piren och tagit en öl eller två, det är en jäkla skillnad..
Men om man tänker såhär, sen jag blev gravid med Novalie har jag varit på krogen cirka 0 gånger! Jag har alltså suttit hemma i stort sett 5 år..

Varför försvarar jag mig?

Ikväll blir det iallafall umgås med bra vänner och ha det trevligt, sen får vi se vad som händer :)


Mina goungar igår hos Therese!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Exakt, varför försvarar du dig?! Vad har folk med ditt liv att göra!? Ta INTE åt dig! Du har varit hemma med barnen varje dag och helg, så du är värd att gå ut och träffa folk. Det är ju inte så att du skiter i dina barn för det..
Usch vad jag saknar dig! Hoppas vi ses snart. Älskar dig <3

2013-05-31 @ 13:05:05
Postat av: Matilda

Bara för du är mamma, måste du kunna bara vara dig själv ibland!! Man behöver komma bort och ha egentid för att kunna orka med allt det andra! Stå på dig!!

Kram <3

2013-06-01 @ 14:57:58
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se
Postat av: Fia

Alla mammor behöver komma ut ibland <3
Skit i vad andra tycker :) Du har all rätt i världen att roa dig kram <333

2013-06-01 @ 22:40:29
URL: http://ungmamma1991.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback