BFF

Helgen avslutades även i mycket trevligt sällskap!
Igår på kvällen tog jag med mig båda kidsen för en sleepover hos Therese :) båda kidsen somnade efter så ska det låta och vi pratade och bara va! Så cosy!!
Jag tycker verkligen sånt är jättemysigt och allra roligast tyckte nog Novalie att det var. Jezzie och Therese är hennes idoler!
Vi var inte hemma igen först klockan var 17 nu i eftermiddag och då blev det lite bad för barnen och städning för min del.. Jag kan verkligen inte förstå hur det kan bli så sinnessjukt grisigt här! Jag gör ju inget annat än och städar och plockar, och skippar man det en dag så får man fan för det nästa...
Jaja, nu är det sovdags!

Lilla rockern, pigg som en lärka halv sju på morgonen!! Hör ju inte till vanligheten som tur är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback