Flytta hemifrån

Nu har jag i stort sett flyttat hemifrån :( för att kunna ha en någorlunda bra kontakt i fortsättningen för barnens skull så valde vi att göra såhär, det är nog det som är bäst i nuläget.. Så tills vidare kommer Tom och barnen bo kvar i huset och jag kommer va med dom så ofta jag kan! Mammahjärtat gråter.. men det är för framtiden och för barnens bästa :( Tanken har varit att jag skulle börja jobba, men halsen är inte hundra och igårkväll och imorse hade jag troligtvis feber.. Hoppas jag blir frisk snart bara! Jag vet ju iaf vilka som är dom skyldiga.Midsommar har iaf varit toppen! Umgänget kan man då inte klaga på iaf! :D kunde inte blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback