Packa

Ja hej och hå! Tiden går och vi är redan inne i Juli, helt galet.. Det känns som om hösten snart är här! Fast idag har det varit fint väder iaf :)Imorse var jag hem och myste och pussade på barnen, Novalie blev jätteglad när jag kom och lika ledsen när jag åkte.. usch vad jobbigt det är att lämna henne!Om jag har tur nu så kanske vi ska åka upp till mamma näst nästa vecka och bara vara! Umgås och ha det mysigt, då får jag 5 dagar i sträck med mina små juveler Nu är jag någorlunda pigg igen, bara lite knas i halsen kvar och fortfarande svullen..Så nu är det full fart mot helgen som ska innehålla bland annat ett 4-årskalas! :) jag har en förväntansfull tjej! Eventuellt kanske det blir Björnholmen en sväng, men det lutar åt soffmys och ett glas vin eller två, kanske tre ;)
Rensningen har börjat förresten. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback