Summering av 2013

Varför inte skriva en summering av det föregågna året såhär på nyårsaftonskvällen?
Det har varit ett minst sagt omtumlande år, både roliga och mindre roliga stunder. Det har varit skratt, gråt, hopp och förtvivlan.
För ett år sedan firade vi nyår hemma i radhuset i Habo, allt var precis som vanligt och så var även dom första månaderna på året. I maj bestämde jag och Tom oss för att separera och det var en jobbig tid med omställningen från att inte leva i min trygga lilla bubbla. 
Som tur var vände det ganska snart när jag träffade Fredrik och livet tog en helt annan vändning :) var det såhär det var att känna sig lycklig?
Sen har ju Wiggo fyllt ett och börjat på dagis, det har gått jättebra! Jag har sagt upp mig från Stormtrivs, vi har flyttat, varit på semester, Fredrik har fyllt 30, pappa gifte sig och vi var på grillfest hos Björn och Sofie som slutade med överraskningsbröllop. Vi har även varit på cruisingar och några partyn.
2013 är även året som jag bestämde mig för att satsa lite mer på min hobby - att sy. Jag köpte mig en overlockmaskin och fixade en hemsida och tar emot beställningar. 
Det jag är gladast över är att ha mina underbara vänner som alltid finns i min närhet vare sig man känner för att skratta eller gråta! Jag är tacksam över att ni finns, att ni ställer upp och att just ni är ni <3
 
Nyårsafton spenderas i Dalarna med dom jag älskar! Barnen, min älskade karl, mamma och Åke :) 
Resan upp gick förvånansvärt bra och alla barnen skötte sig helt okej i bilen! 
 
Hoppas ni haft en god jul och att ni får ett riktigt gott nytt år :) 
KRAM!
 
Glad påsk!
 
 
Midsommar med Ellan, Johan, Per, Jossan, Alex och Lina 
 
 
Seperation..
 
 
Novalie var på bio första gången med sina kompisar
 
 
Redo för raggen
 
 
Cruising i Falköping
 
 
<3
 
 
Sommarkvällar!
 
 
Sommardagar
 
 
Borås djurpark
 
 
Bruna och fina 
 
 
Jönköpingscruisingen
 
 
Resultat efter cruisingen, en Cadillac som hoppade på mig..
 
 
 
Överraskningsbröllop! :')
 
 
30-årsfest...
 
 
Höstlek i stadsparken
 
 
Sömnad
 
 
Lillgoding fyller ett år!
 
 
Halloweenfest i verkstan
 
 
så fina så ;)
 
 
Flytt
 
 
 
Middag för 2 :)
 
 
Nyårsafton 2013/2014! :) gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback