julkänsla?

Imorgon är det två dagar kvar till julafton och jag har ingen som helst julkänsla :( ni vet den där känslan när man myser i hela kroppen ända ut till fingerspetsarna! Jag undrar om det kan ha med dels vädret att göra och dels att jag inte fått den myskänslan hemma som jag brukar slita som ett djur i flera timmar för den första advent?
Vi har ingen gran och jag ska inte göra nån julmat.. tänkte iaf att det skulle bli en omgång knäck, men det gick åt helvete totalt med överkokning och bränning :/
Sen är det ju faktiskt en julafton jag kommer fira utan barnen så den känns liksom, meninglös.
Jag ser mer fram emot nyår faktiskt fär då packar vi bilen och åker upp till mamma :) som jag saknar henne!



Julstjärna och julgardiner, inte mkt till stämning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback