livad stämning

Jag älskar mina barn, över allt annat på denna jord! Men jävlar, idag har dom drivit mig till vansinne! Det är så man vill sätta sig på golvet och rycka varenda hårstrå på skalpen :P
Novalie med sin uppkäftighet och kassa attityd och Wiggo med sitt eviga pillande på saker man inte ska pilla eller rycka i.
Wiggo har kommit till en punkt där man har sagt till han tillräckligt många gånger så han vet att han gör fel och när man kommer på han med att till exempel sitta och äta jord från den stora golvblomman så illtjuter han.. 2 minuter senare är han där igen och tar sig en näve och mular in i munnen!
Ja ibland är livet bara för fantastiskt ;)
Tror jag ska ringa till dagis imorgon och fråga om Novalie kan börja redan nästa vecka istället.. Jag tror att en stor del av hennes utbrott och kaxighet har att göra med att hon är lite understimulerad av att vara hemma med mig och Wiggo, hon har trots allt varit hemma sen början på juni nu, det är ganska så lång tid.
Vi får se vad som händer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback