dagistajm snart!

Jag har känt lite sådär redan från början över att behöva byta dagis till Novalie.. Nu har vi bestämt att från och med 1a september kommer vi ha barnen varannan vecka :) för att underlätta så kommer barnen gå på Slätten där Novalie gått sen hon var liten!
Jag ringde till Barbro på kommunen vid 08.20 imorse för att kolla om det fanns plats, och det gjorde det! Som tur är har dom ovanligt lite barn i höst. Hon skulle ringa upp idag eller imorgon för att bekräfta, och redan 08.45 ringde hon och sa att allt var klart! :)
Och eftrsom Novalie ändå skulle till tandläkaren idag så åkte vi förbi dagis och hälsade på, 2 timmar blev vi där och Novalie lekte med sina kompisar. Det var länge sen jag såg henne så glad och det känns verkligen som rätt beslut! :)
Novalie börjar den 3e september och Wiggo 4 november...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Härligt! Det tror jag Novalie mår bra av, det måste ju vara en stor trygghet att dagis är detsamma! Och Wiggo får också plats på samma ställe? Toppen att ni kan komma överens om detta! Kramar

2013-08-20 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback