4-åringen som trodde hon var 14.

Ja herregud, jag blir då inte klok på Novalies divfasoner och otrevligheter..
För att inte tala om panikångestattackerna och hysteriutbrotten :(

Nu är hon ju inte jämt sån, men det har varit alldeles för mycket nu det sista.. Imorgon börjar dagis igen och jag hoppas det hjälper lite när hon får lite mer rutin på dagarna. Och skulle det inte hjälpa så får jag nog ta och prata med specialpedagogen på dagis som har massor med bra tips om det mesta..

Sen kan hon även vara världens mysigaste och kramas och mysa men dom stunderna är inte lika långa.
Min lilla tjej.. det måste vara jättejobbigt när livet ställs upp och ner totalt, men just nu är det som det är och både jag och Tom jobbar på att få lite stabilitet i deras liv men det lyckas man inte med i en handvändning tyvärr :/


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback