Så var de det där med förlossning också..

Jepp nu har det kommit ikapp mig! Den pyttelilla människan som bor inuti min livmoder ska en vacker dag ta sig ut också. En tanke jag förträngt rätt länge eftersom det varit så lång tid kvar, men nu när det bara är 6 veckor kvar till BF så har det smugit sig lite tätare inpå.
Förra gången tog jag det med en klackspark, lyckligt ovetande om vad som komma skall! Jag åkte dit nervös men förväntansfull en torsdagmorgon klockan tio och satte mig i det lilla väntrummet utanför. Naglarna var nymålade och benen släta som en babystjärt. Sen bara blev det som det blev och ut kom hon ju :) 
 
Men såhär i efterhand är det vissa saker man kanske hade velat att dom skulle veta eller som jag hade velat veta mer om så nu är jag förberedd och har skrivit ett förlossningsbrev! (kan även hänga ihop med att jag har lite för mycket fritid just nu). 
 
Hum, nu ska jag bara hitta en skrivare så jag slipper släpa med mig datorn till förlossningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback