Lördagkväll igen!

Vad vanligt folk sysslar med en lördagkväll? Jo enligt Facebook ska varenda kotte på krogen ikväll. Det kunde inte intressera mig mindre iof då jag själv inte tycker det är nått kul alls!

Vad gör jag själv ikväll då? Jo jag har dammat lite och städat toan.
Nu ligger jag på soffan och håller på och svettas bort och väntar på att blötdjuret i badkaret ska bli färdig så jag kan stoppa henne i säng.
Imorgon ska vi fara en sväng till Ullared jag och lille karl, inhandla det sista till bebis, lite till hemmet och några julklappar.

Awesome om vattnet skulle gå inne på Gekås!! :D

Juste, vi har ju varit på dansen idag med! När vi kom hem så pärlade vi en stund innan middagen. Så var en dag till snart slut! 33 dagar kvar till BF..


Kommentarer
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Känner igen det fär inlägget här ovan om skrik, gnäll och trots. Vi har haft det så den senaste veckan med Nicole och Vanessa, det börjar i stort sett direkt när vi kliver in... Tjaffs, gnäll, trots och bråk. Man har väl inte det bästa tålamodet längre heller...:-/
Du är inte ensam om att känna dig som en dålig mamma! Jag gör också det!:-(

Hur mår du annars? Nervös inför förlossningen?
Vet ni om det blir en flicka eller pijke? Har ni några namn?

Du får gärna kika in hos mig där jag tog upp det populära snacket om genus-pratet kring barn, skulle vara kul att höra din åsikt :-)
www.mybabydolls.blogg.se

2012-09-24 @ 22:00:25
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback