Den lilla magen

Tjoho! Ungen har skitit :D
Tänk att man som förälder kan glädjas över något så simpelt :) det var nog enbart för att jag var till Apoteket och köpte både microlax och laktulos.. Men nu finns det hemma iaf, mamman kan också behöva sig en sup. Novalie tyckte laktulosen var jättegod och ville ha sig en slurk till! Hellre att det är åt det hållet än att hon vägrar..

Jag har även varit en sväng till barnmorskan, men det har väl kunnat kvitta. Hon sa inget jag inte redan visste och med tanke på alla kontroller på specialmödravården känns det lite överflödigt..

Energin för min del står på noll idag medan Novalie studsar runt som vanligt som en duracellkanin! Att hon orkar?!
Nu fick jag en bok uppkörd under näsan så det är väl bara till att läsa och se glad ut :P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh. vad fint :) Var så kul att se dig igår <3

2012-09-27 @ 18:48:42
URL: http://haljestigs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback