Ok-stämpel

Nu har vi haft BVC på hembesök och Wiggo skötte sig fint! Han har gått upp jättebra i vikt och väger nu 3002gram :)
Det är ett bra tecken på att amningen funkar som den ska, och ja mjölk finns det ju till att göda halva Afrikas barn med känns det som..

Vi behöver iaf inte väcka honom för att han ska äta och det känns skönt! Dels för att jag också gärna sover lite längre stund sammanhängande och dels för att han inte vaknar till tillräckligt för att orka bry sig om att äta. Nu kan jag ju inte direkt säga att vi har gjort det även fast dom sa det på BB, men han äter ju oftare på kvällen och rejält på morgonen för att kompensera!

Imorse vid 6-tiden vaknade jag till och tuttarna var som vanligt sprängfyllda. Försökte desperat få honom att suga ur det värsta men han kunde inte bry sig mindre.. Han låg och snuttade och halvsov och det rann mjölk åt både höger och vänster. Till slut sket jag i det och lät honom sova klart och gick ner och pumpade ur det värsta! Vid 8 vaknade han och ville ha mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback