Tråkig kväll framför datorn

Jag har verkligen ingenting för mig, sitter här och ruttnar framför datorn som vanligt.. Novalie somnade för någon timme sen och Tom tittar på nån kass serie på tv.
Inte för att jag orkar göra någonting, men samtidigt så är jag fruktansvärt uttråkad!
 
Som vanligt när jag har tråkigt en längre stund så blir det en ny bloggdesign, och så även idag.. Lite somrig och med en bild på bebis :) på tal om bebis så kom jag på tidigare idag att jag har tid hos barnmorskan imorgon eftermiddag. Det är det första besöket sen inskrivningen! Lite skillnad mot när jag väntade Novalie, då var man där lite titt som tätt. Ska bli mysigt att få lyssna på hjärtljuden :) med tanke på hur makaronen lever rövare där inne på kvällarna så är jag inte det minsta nervös för att något ska vara knasigt!
 
 
Photoshop-tidsfördriv-under-tråkig-kväll
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback