Det lilla äcklet

Vad hände? Gud så dålig jag blev på att blogga helt plötsligt..

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på Novalies gnäll! Hon har tappat bort en av sina 5 snuttisar och världen går nog under när som.. Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på att leta efter dom blå små asen och sagt till henne otaliga gånger att hålla reda på dom så vi slipper leta så nu strejkar jag! Jag är en hemsk mamma känner jag men någon gång måste hon ju lära sig!
Dags att sluta med dom snart, helst innan hon fyller 15! Finns det någon slags avväjningsklinik för snuttisberoende?

Att en liten äcklig blå tygbit kan vara så kär? <3
Hon har till och med tagit kort på den!


Kommentarer
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Så söt! Jag är ute efter snuttis till våran sessa i magen, men har inte hittat något ännu :-/
Vart köpte du Novalies?

Hur går det med amningen förresten? Kram

2012-12-04 @ 21:13:22
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback