Klagoinlägg

Jag varnar redan nu - orkar du inte läsa massa klag och ynk ynk så kan du lika gärna lägga dina nästkommande minuter på nått vettigare.


Ikväll har jag ont.. Och inte så lite heller! Bajsryggen vill inte alls idag och det går hela vägen från mitten av ryggen och ner genom skinkan till halvvägs på baksidan av låret. Känns som om jag skulle kunna vara minst 90 år idag!

Till råga på det är det natt snart med, vilket jag vet kommer innebära ett himla springande på toa och det är inte det minsta smidigt när man knappt kommer upp ur sängen :(

Gud vad jag längtar tills imorgon när jag lämnat Novalie! Av någon anledning så kan jag sova jättegott på förmiddagen, så jag är verkligen tacksam för att dom låter mig ha Novalie på dagis <3
Positivt är iaf att allt såg bra ut hos barnmorskan idag. Jag förklarade läget om nätterna och hon kommenterar med att "jaaa, det är ju några månader kvar". No shit Sherlock, jag vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback