Plötsligt händer det!

Vaknade imorse vid halv sex att det var ett febrilt slickande och slaffsande! Majsan hade tryckt ut en liten kissebebis på toms täcke hihi, han var måttligt glad! Nu har jag fått LÅSA in mor och ungar i tvättstugan för det här var ju fruktansvärt intressant tycker Novalie som helst av allt skulle vilja krypa ner i lådan med Majsan..

Funderar på om jag ska ringa till kommunen och fråga om vi får lämna Novalie tidigt mina kvälls veckor. Jag skulle gärna ha henne hemma om det inte var för att ungen vaknar aptidigt och jag blir så fruktansvärt trött när jag ska jobba hela kvällen igen efter att ha kommit hem vid 23-23.30 kvällen innan..
Jag må vara en hemsk mamma men just nu känns det som den vettigaste lösningen när jag dessutom är tröttare än vanligt.. Sen när bebis är född kommer hon iaf bara gå 15 timmar/vecka i mer än ett år!

Får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback