Inte bara en dans på rosor!

Jag har glömt bort hur det var att vara gravid uppenbarligen, eller så var det helt enkelt bara lättare sist!
Har ikväll avklarat ännu en jobbkväll och ryggen värker så det står härliga till! Som om inte det vore nog så är jag ständigt täppt i näsan (trots detta känner jag alla äckliga lukter som får mig att halvspy lite), jag hostar tills jag nästan kissar ner mig och som grädde på moset växer det kantareller i muffen :(
Livet är hårt! Bebis är så efterlängtad, men Gud detta är drygt!

Skönt att få klaga lite! Hoppas jag får sova inatt nu och att tom inte drömmer lustiga saker och gapar och skriker som om han höll på att dö..
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback