Positiva klubben!!

Snorandet har gett med sig lite och jag känner mig inte längre "nere" eller slapp som man kan känna sig när man är dålig. Dock håller hostan mig vaken till och från om nätterna och än får jag hostattacker!
I måndags träffade jag doktor Hans som gav mig diagnosen: luftrörskatarr, hård skrällig hosta. Ronki över båda lungfälten. PEF 320.
Det säger mig ungefär så mycket som att ja, det rosslar rejält när jag andas och min lungkapacitet är likamed en halvdöings.. Jag blir iaf hemma från jobbet imorgon sen är jag ledig på fredag så hoppas jag på det bästa inför helgen! Jag vill ju inte smitta mina gamla, dom blir ju så dåliga :(

Nu ska vi vara positiva!


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

<3

2011-09-15 @ 02:11:13
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback