trött.

Fy fan så trött man kan vara! Somnade på soffan igårkväll när jag kom hem från jobbet och där blev jag visst kvar.. Jag vaknade imorse av att Novalie stog och skrek på övervåningen så jag gick upp och hämtade henne

- Måste vara tyst, pappa sover    -säger Novalie
- Nee pappa har åkt till jobbet
- Nej mamma, pappa sover gott i sängen

Mycket riktigt, Tom låg i sängen och snarkade och var lyckligt ovetande om var klockan var! Tur att han har en sån punktlig dotter, annars hade vi aldrig vaknat..
Jag är som sagt svintrött och fryser som bara den, men jag orkar inte hämta ved så jag får väl frysa ett tag till då. Ska hämta mitt täcke och mysa ner mig i soffan :) Här har jag tänkt att ligga tills det är dags att åka och jobba i eftermiddag! Kommer inte ens ihåg när jag hade en slappardag sist..
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag aldrig kunna ligga här mer än någon timme innan jag är igång med nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback