jag vill.

Det började som ett skämt som det sedan blev lite allvar. Jag började fundera, det kanske inte är någon dum idé?
Dom senaste dagarna har jag tänkt och tänkt, funderat och klurat.
Jag vill så gärna! Ingenting varar ju för evigt och det går alltid att ångra sig. Jag känner att jag har kommit till den punkten i mitt liv när jag vill ha lite förändring. Ju mer tiden går desto mer övertygad blir jag om att det skulle vara det rätta för vår familj! Tom är den som nämnt det ett antal gånger tidigare men då har jag varit tveksam, men nu är jag helt övertygad!

Vi får se vad som händer, om det blir nått med det.. Drömma kan man ju alltid göra!

They say i'm a true believer
I know that something's taking over now
I wanna run but i don't know how


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill med veta gumman! <3

2011-10-08 @ 03:06:50
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Fler barn kanske?:-D

2011-10-09 @ 19:03:10
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Jessica

Giftastankar?;)

2011-10-16 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback