Provsvar

Jepp, nu så har dom äntligen kommit! Novalies provsvar på biopsin visade positivt, så lillfisen har en glutenintollerans..
Nu är det bara ta tag i det hela på allvar och se om hon kan bli bättre. Magen har skött sig hyffsat och hon är inte längre förstoppad utan det det kommer med jämna mellanrum.
Däremot är hon inte alls lik sig själv. Hon är jättegnällig och ynkig och vill bara sitta i knät och absolut inte leka. Det kändes i mammahjärtat att lämna henne på dagis idag, men vi har ingen aning om ifall hon har ont eller om det bara är någon period av något slag. Hur som så hoppas jag på att få tillbaka vår lilla glada tjej som hittar på bus snart.
Idag fick det bli matlåda till dagis eftersom hon inte får glutenfritt där än.

Fast det är rätt skönt att vara lite ensam utan henne i knät så saknar jag henne..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att ni fått svar på vad det är, det blir så mycket lättare då! Hoppas ändringen av kosten går bra :-)

2010-09-13 @ 15:47:46
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Beatrice ♥

hoppas att hennes mage kommer igång nu då när ni äntligen fått veta vad felet var. lilla gumman.. jag tänker på er! allt går bra på dagis annars hoppas jag? kram

2010-09-13 @ 20:40:37
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Skönt att ni fått svar även om det kanske inte var det svaret ni ville ha, hoppas magen mår bättre snart

2010-09-15 @ 20:30:51
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback