Uppe innan tuppen!!

Mamman tycker att pappan har kryat på sig lite, HAHA det är lika med att pappa får lägga speedad Mini-gris idaglaughing smileys Att dömma på ljuden från övervåningen går det inget vidare, det är ett himla liv. Av en glad och skrattande Novalie som är på sitt bästa humör, och en inte lika pigg pappa som gärna skulle vilja sova..
Jag själv då? Jo jag sitter här vid datorn med ett glas cola och kikar runt på lite bloggar. Om en stund ska jag bege mig iväg och jobba en stund hos en av mina favoritdamer.
Jag har även jobbat under dagen, men vem tackar nej till lite jobb på självaste läggningstid? Inte jag iaf haha. Dock är jag en smula småseg eftersom Novalie tyckte vi skulle kliva upp 04.45 imorse och det ska jag säga var inte så värst uppskattat av oss, jag tyckte det var lite väl tidigt. Men då fick jag snilleidé! Vi sätter på tv:n i sovrummet så kan hon se på tecknat så kan vi snooza en stund, men icke sa nicke, vid den tiden har inte ens barnprogrammen börjat visas än! Favoriten Playhouse Disney börjar inte sända förrän 06.00, himla SVIKARE!

På tal om något helt annat..
Nu när vi har blivit friska är jag livrädd för att Novalie ska dra med sig någon liten snuskbacill från dagis så vi blir sjuka igen! Allra värst vore la vinterkräksjukan, för om jag inte fattat helt fel så har väl det dragit igång igen..


Min bokälskande lilla tjej läste "booo" i soffan igår


Kan inte varit någon vidare bra bok..


En helt vanlig eftermiddag.. Vaddå förvarar inte ni skärbrädorna på golvet?
Underbart att behöva diska både innan och efter användning..


Givetvis så öppnas dörren precis när man ska ta kort.. Jättespännande enligt Bill och Bull!


Kompisarna


Nu ska jag bege mig! Måste svänga förbi konsum på vägen hem med, blä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback