Lördag igen - vedplockning

Jaha då var det lördag igen! Tipset jag fick från BVC igår var att ge Novalie sånt hon tycker om i några dagar och sen börja introducera maten på nytt. Så nu lever hon mest på macka och yoguhurt och smörgåsrån med smör, men det går ner iaf!

Igår var det full rulle här! Vedhögen skulle flyttas från ett ställe till ett annat och fan vadbra det blev! Där den låg innan så skymde den jättemycket men nu när den är borta så blev det supermycket utsikt så nu kan man till och med se när posten kommer! :) nu är det bara staplingen kvar occh det är ju inte det allra roligaste med det måste göras det med. Min snälla pappa är här och hjälper Tom och jag är inne med Novalie.. Igår regnade det och idag blåser det som bara den, så ingen utav oss vill vara ute! Men så fort Novalie hade somnat igår kväll så gick jag med ut och hjälpte till. Nej jag lämnade henne inte ensam inne, eller jo det gjorde jag iof, men vi har en babywatch så jag hörde ifall hon skulle vakna, men det gjorde hon inte :) hon sov så gott så skruttan!
På kvällen igår lyckades hon smälla i huvudet i bordet i vardagsrummet så nu har hon fått ett blåmärke till, denna gången vid ögonbrynet, och imorse lyckades hon dunka pannan i trappräcket så det blir väl kanske ett på den sidan med..

Kommentarer
Postat av: jonna

michelle hur gör man om man vill lägga ut en film ?

2010-05-01 @ 12:42:13
URL: http://johannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback