Det här ser ju ljust ut..

Jepp idag var det min tur att få sovmorgon, men nehe då det tyckte in Novalie att jag skulle ha! Så strax efter åtta så började hon gapskrika och har gapat oavbrutet i en timme nu och ingenting duger.. Den mjölkfria vällingen som vi köpte till henne har hon totalratat så igår fick hon gröt innan hon la sig (havregryn) och sov rätt bra på det. Men detta visste ju inte Tom om så han försökte med vällingen men trodde att hon inte ville ha. I själva verket var hon hungrig men tycker inte om vällingen.. Så det slutade ju med att jag fick gå upp iaf och göra gröt!
Men det dög inte heller så hon fortsätter gapa.
Jag blir knäpp på henne ibland! Börjar dagen såhär så brukar den fortsätta ungefär såhär så jag vet vad jag har att se fram emot..

Hoppas hon är piggare i eftermiddag för då ska vi åka på kalas :)


Ungefär såhär känner jag mig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback