A6 och öppna förskolan

Idag har jag och Novalie lekt med Sara och Arabelle :)
Vi började med att åka till A6 för Sara skulle köpa lite bebiskläder, foppatofflor och lite barnmat så det fixade vi! Jag köpte också med mig några burkar hem, så bra att ha ifall att! Jag hade tänkt att springa in på Ikea för att köpa lite säkerhetsprylar, men tiden sprang iväg så det tar vi på lördag ist..
Sen bar det av till öppna förskolan i Huskvarna där vi även träffade Jonna och Filippa!
På vägen hem från öppna förskolan var barnen trötta, Novalie hade bara sovit 20 minuter i bilen och Arabelle en halvtimme innan vi åkte.

Sammanlagt har Novalie idag sovit 10 minuter i bilen på väg till Huskvarna och 20 minuter från öppna förskolan i bilen, sen sov hon på väg hem, så en timme totalt på hela dagen! Helt sinnessjukt! Sen sover hon inte lika bra i bilen heller som hon gör hemma i sängen så det räknas knappt..
Sen somnade hon inte först 22.00 den lilla trollungen!! Förstår inte hur hon orkar..
Imorgon blir det öppna förskolan här i Gustav Adolf om vi hinner vakna innan dess!

Så här såg vår dag ut!


2 hyffsat pigga barn.. Börjar bli lite trötta



2 trötta barn! Lite rolig bild, vink vink!



Novalie helt utslagen i bilen



En utslagen Arabelle



Dagen avslutades med pizza från stans godaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback