Inskolningen

Idag var det sista dagen för Novalies inskolning och över lag har väl veckan gått sådär. Hon är mycket ledsen lillfisen (även här hemma) och hon vill gärna sitta i knät. Hon har även bestämt sig för att hon inte gärna vill gå utan ska bli buren. När man försöker sätta ner henne på golvet så blir benen som spaghetti och hon bryter ihop i ett illvrål :/
Det är skönt att personalen är så bra och dom verkar kunna handskas med det här.

Det bara måste ju funka nu när jag ska börja jobba och allt.. Novalie har ju alltid varit en glad och social liten tjej men nu börjar jag tveka lite! En orsak kan ju vara hennes lilla mage som gör tillvaron för henne lite jobbig, men nu är det inte många dagar kvar till vi ska göra biopsin och därefter ska vi börja ge henne glutefritt. Dessvärre får hon inte äta det på dagis först vi fått ett läkarintyg och det får vi ju inte först provsvaren kommit. Om det nu är gluten då, men jag har en stark magkänsla av att det är det.

Ikväll blir det jobb för min del nere i Huskvarna på gruppboendet. På vägen hem ska jag hämta upp Sarah, Jonny och kidsen så ska dom umgås med oss till imorgon kväll :) ska bli trevligt! Fast känner jag Tom och Jonny rätt så sitter väl dom klistrade framför datorn och spelar WoW större delen av morogndagen..
Jag ska sätta kameran på laddningen innan jag glömmer det så kanske det kommer upp lite bilder imorgon eller på söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Sarah? Jag då får inte jag följha med :P

2010-08-27 @ 17:53:18
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback