Första dagen på hemtjänsten

Jag sitter och väntar på att få åka nu.. Idag är det ju första gången jag ska gå brevid på hemtjänsten och jag är minsann lite smånervös, men på ett bra sätt :)
Det ska bli kul att prova på något nytt och få träffa nya människor!
Innan jag åker ska jag försöka trycka i mig en macka men jag är inte sådär jätteförtjust i frukost över huvudtaget men idag kände jag att jag måste äta något innan jag åker.

Sen i eftermiddag när jag slutar blir det till att åka och titta på en bilbarnstol till fisen. Jag har konstaterat att vi måste ha en i Toms bil med nu när jag börjar jobba och hon börjar på dagis. Jag kanske måste lämna henne där och sen åka och jobba och Tom får hämta henne på väg hem. Så vi måste ha en till..
Först hade jag tänkt om vi skulle ha en likadan som vi redan har men sen hittade jag en med tiltningsfunktion så man kan luta henne lite bakåt när hon somnar så den får hon ha i min bil eftersom det ofta är den vi åker längre med så får hon ta den hon har i Toms. Det blir nog bra det här :)

Ska trycka i mig min lilla macka nu..

Kommentarer
Postat av: Dimalim

lycka till :)

2010-08-22 @ 06:56:23
URL: http://amandasphotos.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback