fest vareja!

Jag som var så pepp på en ny bloggdesign.. Det gick liksom över lite av nån anledning?
Ska slänga ihop en header iaf..
 
I helgen var det ju som sagt 30-årsfest för Fredrik som fyllde för ett tag sen. Vi var nere i verkstan, för plats går det ju alltid åt! Sen är det himla smidigt att städa med ;)
I stort sett gick hela lördgen åt till förberedelser och fixande. Vi var halva stan runt och letade ljusslinga och sen var det ju att få det mysigt som tig lite tid.. Det är inte lika lätt att få mysstämning i en verkstad som hemma precis. Men lite ljusslinga, vita dukar och ljus var en bit på traven iaf :) 
Kan inte ha blivit en mycket bättre kväll! Sen att den slutade som den gjorde är ju en annan femma men det behöver vi inte ta här :P jag hade riktigt roligt, men med det folket kan man inte ha annat än kul. Tror inte jag haft tråkigt en enda kväll när man umgåtts med dom. Det var ju dom gamla vanliga men även lite nya ansikten! Det roliga är att dom nya ansiktena alltid känner sig välkomna och har kul! Sista gången jag kollade på klockan var den 05.30..
Som vanligt är jag oförskämt pigg dagen efter kvällen före så det var bara upp och hoppa och börja städa! Fredrik var rätt sliten hela dan igår..
Sen kom ju barnen hem och det var full rulle! Novalie och Wiggo var hos sin morfar under festligheterna. 
 
Hade jag orkat så hade jag lagt in lite bilder men jag känner inte för det nu haha :P
 
Fixa header var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback