Körigt

Idag skulle jag kunna jämföra mig själv med en halvt urvriden disktrasa som luktar lite sådär småunket ni vet som när den har legat sur i diskhon nån dag eller två. Ja precis så!
Men det har varit en dag med fullt ös hela dagen och egentligen är det väl inte så konstigt att man känner sig så. Började morgonen med ett 2timmarsstäd på jobbet, sen var det en himla flängande fram och tillbaka tills jag slutade. Efter jobbet var jag upp på A6 och traskade med Ellan, Therese och Alex och när jag kom hem var det bara till att börja plocka och fixa inför imorgon.

Just nu håller jag på att klia ut mina ögon ur hålorna, mina vanliga allergitabletter kan jag inte ta när jag är gravid :/

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

ja men visst är det det, har ta mig fan bäddat med överkast varenda dag sen jag kom hem från ryhov :P

2012-05-16 @ 22:50:38
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback