Midsommaraftonsångest - igen!

Nu har mitt förra problem löst sig! Min pappa är så snäll att han kommer hit och är med Novalie dom timmarna jag och Tom är borta :)
Det ska bli så sjukt kul att träffa "gamla gänget" igen efter alla dessa år! Känns som det var igår vi åkte Jönköping runt på moped och kalasde på Vätterstranden. Men någon gång ska man lämna det liv med och det har vi nog gjort allihopa. Det har varit graviditeter och barnafödande, lumpen och vi har skaffat oss pojkvänner och jobb..

Nu har vi ett nytt problem som inte en endaste jävel i världen bryr sig om förutom jag! Jag har inte ett skit att ha på mig. Och detta säger jag inte bara för att, utan för att det jag kan ha är ett par jeans och massa mjukisbyxor. Men för någon gpng skull skulle jag vilja klä upp mig och få känna mig en smula snygg iaf!
Det löser sig väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback