Detta med nattblöjan..

Godmorgon på er! :)
Vår morgon har varit sisådär idag. Det började redan när jag plockade upp Novalie imorse och märkte att än en gång så har hennes blöja läckt med bajs. Varför ska hon alltid lyckas bajsa innan vi hunnit byta nattblöjan?
Hungrig som hon var så ville hon inte ligga stilla när vi bytte utan ålade runt som en liten ål och det blev bajs precis överallt!
Så nu under tiden hon sover middag så har jag hunnit sätta på en maskin tvätt med sängkläder och pyjamas, igen! Jag håller även på att rengöra ugnen, för det är något som gör att det ryker och luktar apa så fort vi sätter på den, men jag antar att det är flöt som lagt sig i botten.. Men nu är den snart skinande ren igen! :)
Idag händer det inte mycket, vi ska mest ta det lugnt, i den mån det går med en överaktiv Novalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback