Klurigt värre med mini-grisens packning

Då var det en ny dag igen och idag påstår dom att det är fredag. Inte för att det har någon större betydelse när jag ändå bara är hemma och dödssjuk.. Haha nej så illa är det inte, jag börjar bli allt piggare för varje dag som går!
Den största skillnaden på att det är fredag och inte torsdag är att Tom slutar tidigare på jobbet och att Novalie ska åka till sin farmor och farfar idag och vara där till på söndag. En kuslig tystnad kommer lägga sig över Gullskog i eftermiddag.  
Sen jag lämnade henne på dagis har jag försökt packa lite till henne men jag tycker det är lika svårt varje gång och veta vad hon kan behöva ha med sig. Det viktigaste är iaf med och det är hennes snuttfilt, grisen hon har i sängen och ett gäng nappar! Och välling och flaskor såklart..



Vad mer kan behövas? Jag borde fått med allt..
Ungen är ju nästan aldrig iväg så jag har knappt någon vana av detta.



Volbeat håller mig sällskap såhär i packande tider

 

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha jag satt precis och undrade när du skulle kommentera det, vi testade nu och det gick bra och vi gjorde det bara för att vi inte har plats att ha den i förrådet. Spjälsängen står kvar i hennes rum en vecka iaf om det inte skulle fungera. FÖRLÅT! för att jag inte ringde idag men jag får skylla på att jag har varit ungefär lika vaken som en komapatient, ringer i morgon i promiss! love to love u baby...

2010-10-16 @ 00:15:40
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback