Godmorgon världen!

Klockan är 06.40.
Tom har åkt till jobbet, Novalie sover och Wiggo ligger här brevid mig i sängen och pratar efter att ha ätit frukost.
Jag ska INTE somna om nu trots att jag somnade sent igår med..
Om en stund är det dags att väcka Novalie och få oss iordning för dagen! Hon ska iväg till dagis för första gången efter jul och jag och Wiggo ska åka upp till morfar i Lekeryd.
På vägen hem ska vi stanna till och köpa tapeter till sovrummet och Novalies rum :D kommer bli så fint när man får lite ordning på väggarna! Mitt på väggen i Novalies rum sitter det 4 våder med beiga stjärnor.. Måttligt snyggt, men det ska bli andra bullar minsann! Ni ska få se före och efterbilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback