Volvo. Att rulla eller att icke rulla, det är frågan! Men vad är svaret?

Nattens tankar går till min bil som sedan en vecka tillbaka står uppe vid verkstan med trasig fläkt.
Jag måste helt enkelt bestämma mig för om jag ska fixa iordning alla bekymmer med den eller om jag ska byta till något mindre? För att vara Volvo åker man väldigt snålt i den, det är hyfsat ljudsystem och det är en kombi.
Största nackdelen just nu är ju att man inte ser ut pga imma och man fryser ihjäl, sen har ACn lagt av och en av fyra rutor går att få ner (dock inte alltid upp..). Juste! Jag har en pinne i bagaget för att hålla upp bakluckan så jag inte får den i huvudet om man plockar i eller ur något! 

Fixar jag dessa bekymmer är det ju faktiskt en ok bil förutom att det ser ut som om det är Evert och Asta, 85 som äger den! Måste göra något åt färgen, få dit en vinge, koppla in min bas, tona om rutorna och hitta fälgar till sommardäcken.. SEN är jag nöjd! Kanske... Ett tag iaf :)

Annars blir det blocket nästa!
Jag borde verkligen sova :/ klockan är snart 02 och imorgon bitti är det tandis som gäller. Jag vet ju ändå vad hon kommer säga :P inga hål men tandsten. Samma som dom senaste 10 åren skulle jag gissa.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback