jävla strul jämt..

Dagen började jättebra! Pepp på livet, glad i hågen.
Minsta lilla motgång och nu sket sig den här dagen med..
Tanken var att få in det sista till FK så jag kan få betala mina räkningar snart, men får jag något överhuvudtaget från dom så är det inte många kronor :/ 
Man skulle varit invandrare....
Ska sätta mig och ringa till arbetsförmedlingen med och se om man kan få någon slags hjälp därifrån men det tvivlar jag på, jag är ju "för gammal" påpekade dom när jag skrev in mig. Jo man tackar, jag är ju trots allt 25 och ska ju bara jobba 40 år till.

Tappade livslusten totalt nu.. Lika bra jag säger upp lägenheten, sälja bilen och flytta ut till en koja i skogen ist. Där kan jag sitta tills jag ruttnar i min ensamhet. 
Det är inte så lätt att "ta tag i sitt liv" när det bara är motgångar hela tiden, aldrig är det något positivt som händer :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback