Framtiden

Jag har haft några bra dagar nu det sista när jag har haft hoppet om att livet nog löser sig iaf till slut! Var på jobbintervju idag som lör lovande, samtidigt fick Fredrik ert bra erbjudande igår som också lät lovande så han kanske kan anställa mig här i verkstan.
Det är så mycket jag vill göra! Jag vill först och främst få igång bilen men sen skulle jag gärna vilja börja sy igen.. Lusten har varit som bortblåst men nu ser jag lite ljusning igen! Största bekymret är bara platsbristen :/ 
Idag är det fullt på schemat med fix i verkstan och ikväll ska jag ta en fika med Therese! :)
Jag har även bestämt mig för att sluta med tabletterna. Dom löser inga problem och ger mig bara en kass mage och ett sårigt rövhål! 
Så det så!

Saknar dom här busarna, men snart är det fredag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback