Morgonstund har.. bajs i mun!

Vaknade 07.15 av en hemsk odör som spred sig i lägenheten, Nisse har haft ränneskita. Som tur är i lådan men doften spred sig liksom pesten på morgonkvisten! Det var liksom lite tråkigare än vanligt att vakna idag när man redan innan man klivit upp ur sängen visste vad man hade framför sig..
När jag ändå var uppe passade jag på starta en tvätt och laga lite lunch till idag och diska och sopa av golvet. Jag hann även fläta håret istället för den obligatoriska hästsvansen.
Skönt när man kommer hem ikväll att veta att man bara kan ta det lugnt :) om vi nu kommer hem ikväll och inte inatt.. Det är jättemycket att göra i verkstan så det blir till att ligga i idag, med avbrott för bankbesök 14.00 då vi ska se om vi får ett lånelöfte för vi ska nämligen kika på ett hus på söndag :)

Mina godingar igårkväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback