Ordbajs

Man kanske skulle ge upp det här med bloggen? Känns aldrig som man har något att skriva och mitt bloggbehov har minskat rätt rejält.. Nu när man har facebook och såna konton använder man dom flitigare istället.
Fast å andra sidan kan den vara kul att ha kvar :) en trevligare design kanske gör att det känns roligare?
 
Livet leker vidare och sedan nyår ungefär har vi ägnat åt oss VAB både jag och Tom med den lilla spillevinken som aldrig behagar att vara frisk, men NU är han det så imorgon blir det dagis för dom! 
Förra veckan var vi uppe i Dalarna hos mamma och Åke och myste och lagom till Toms vecka blev dom magsjuka båda två :/ min senaste vecka har med andra ord bestått av att gå och oroa mig för att jag skulle åka på skiten men jag klarade mig. Som vanligt den här årstiden så är min ständiga oro för äckelpäckelsjukan väldigt stor.
Jag skrev om det för några år sen här på bloggen, om fobin mot magsjukan.. en av de svåraste fobier att bota till råga på allt!
 
Nog om det! Våren är på ingång och vi tar nya tag och hoppas barnen och vi håller oss friska! Nu taggar vi Rockabilly i parken om 2 veckor och sen 2 veckor efter det är det årets stora händelse i Jönköping, bilmässan på Elmia med tillhörande festligheter :) själva mässan i sig börjar bli lite enformig men det är allt som händer runt om som brukar vara kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Fortsätt med bloggen! <3

2014-03-24 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback