Mar. 29, 2014

Vädret ute är strålande! Solen skiner, fåglarna kvittrar och himlen är klarblå! Och Wiggo har 40,1 i temp :(

Jag hade planerat långdag i lekparken idag men det sket sig ju ganska rejält.. han vaknade som vanligt vid 06 men somnade i mitt knä igen vid 07 och sov då två timmar. Sen var han vaken 20 minuter och somnade rätt upp och ner i soffan :/ fick i han alvedon iaf så den borde hunnit verka nu medan han sover.. min lilla lilla sjukling :( dom andra två lever loppan som vanligt och vänder upp och ner på lägenheten med avbrott för tjaffs och bråk. En helt vanlig lördag alltså, precis som vanligt med en sjuk och två rastlösa!

Imorgon ska Novalie gå på kalas så idag ska jag försöka slänga ihop två bästismössor :) om Wiggo tillåter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback