Klädsmitta

Nu har jag ett litet projekt på gång :) som jag nämnde igår så är det Rockabillykväll i parken om två veckor och min kära vän Ellan har redan börjat stirra om vad hon ska ha på sig. Jag är mer en sån där "tar-dagen-som-den-kommer-människa" men hennes fasoner har smittat av sig på mig, så jag tänkte att om jag ligger steget före den här gången så slipper det bli som i lördags när vi skulle iväg och jag fortfarande stog i trosor och Bh i brist på kläder..
Efter en sväng till A6 för att se om jag hittade nått gav jag upp hoppet! Det är något slags lustigt mode som går nu som inte faller mig i smaken riktigt så det fick bli en sväng till tygfabriken :) tänkte knåpa ihop en kjol och ett hårband och bara ha en enkel skjorta till. Jag tänkte mig prickigt (såklart!), har jag sagt att jag älskar prickigt? I mitt huvud ser det jättebra ut men utan ett färdigt mönster får jag prova mig fram till en bra modell..

Med tanke på att det även råkar vara dagen efter min 25-årsdag så vill man vara lite extra fin :) känner jag mina kära vänner rätt så blir det säkert inte bara en vanlig festkväll..



Blivande projektet! Mörkblått med prickar och ett helblått :)

Ikväll har Jezzie, Ellan och Therese varit här! Vi har ätit mat och dansat macarenadansen med barnen. Som vanligt när lektanterna är här blir barnen mer speedade än vanligt så det var motvilligt dom två större gick och lade sig :P men nu sover dom sen några timmar tillbaka och nu är det dags för oss också! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback