Magjävel.

Vad är det för fel på min mage och varför är det ingen som bryr sig om att ta reda på det? I augusti sökte jag för detta första gången och sen har det bara blivit värre och värre :( det kommer som kramper som sitter i mitten på magen och ner åt höger.
Första gången jag var dit visade inga prover nånting så jag fick gå hem med magdroppar för gaser. Andra och tredje gången kollade dom gallsten, inget med det heller.. fjärde gången var diagnosen stress och jag fick atarax utskrivet, men dom vågar jag inte ta för man kan bli groggy och bör ju då inte köra bil!
Nu smällde det till efter att vi ätit :/ vet inte hur många gånger på en dag jag får säga till barnen att nu måste mamma vila lite igen för jag har ont i magen.. Novalie förstår ju, men Wiggo fattar ju inget och vill mer än gärna sitta på magen och mysa just när den gör som ondast.

Jag hade tänkt vi skulle traska till konsum nu efter maten och handla lite och sen hade jag tänkt vi skulle ner i källaren och kolla vad det är för tavlor vi inte fått upp på väggarna och ge mig på det men det får nog avvakta en stund :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback