kvällen spenderas med - exet

Haha ja vad trodde ni där? ;)
Det är snart ett halvår sen jag köpte ny dator men först nu har jag kommit mig för att föra över alla bilder på barnen som legat på den gamla datorn. Lika bra att göra det nu och lämna den på tippen sedan!
Anledningen till detta ryck är att jag gått i lite bloggdesigntankar igen.. ska bara klura ut vad jag är sugen på för nått denna gången :) Det börjar ju bli alltmer höst så kanske något åt det hållet?
Ja vi får väl se vad det blir.. När jag gick igenom den gamla datorn så hittade jag ju givetvis alla bloggdesiner jag gjort tidigare, vissa är man stoltare över än andra! ;)
 
Titta vad jag hittat mer:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback