ett stort steg.

Känner att jag nu tagit ett enormt steg! Efter ännu ett välkänt hysteriutbrott från min kära dotter 05.00 på morgonen så skrev jag ett mail till Komets föräldragrejs. Än kanske det finns hopp innan barnet psykar sönder en totalt. Jag förstår inte vad som hänt?? Hoppas dom hör av sig under dagen :/ nätterna börjar bli ohållbara när hon gapar och skriker och väcker alla inom en mils radie.
Energin är på topp nu när morgonen är här och jag ska få iväg dom till dagis utan att köra av vägen i brist på sömn.
Hoppas det är Novalies kontaktpedagog som möter upp på dagis så jag kan berätta läget för henne så dom vet varför hon kommer va trött hela dan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback